Search This Blog

Saturday, March 21, 2009

My blog is one year old!


Mój blog obchodzi dzisiaj pierwsze urodziny. Decyzja o założeniu bloga była szybka i spontaniczna. Nie wiedziałam za bardzo, czy podołam, czy szybko mi się to nie znudzi, czy będe miała czas. Okazało się, że prowadzenie bloga zaczęło mi sprawiać mnóstwo, mnóstwo radości, a zapał rósł z dnia na dzień. Prawda jest taka, że nie poradziłabym sobie bez wsparcia dwóch bliskich mi osób. Mariki, która robi najwspanialsze zdjęcia na świecie i jest autorką większości zdjęć do moich postów. No i mojej młodszej Siostry, z którą musze przekonsultować każdy zestaw, każdy tekst i każde zdjęcie. Pozatym, prowadzenie bloga nie miałoby sensu, gdyby nie Wy - czytelnicy mojego bloga. Dlatego chciałabym wszystkim bardzo, ale to bardzo podziękować za wszystkie komentarze: te miłe i te mniej miłe (ale konstruktywne). Dzięki temu wiem, że lubicie tu zaglądać, wiem co Wam się podoba a co nie. Mam nadzieje, że ten blogowy rok będzie dla mnie równie inspirujący i przed Nami kilkadzięsiąt nowych postów Alicepoint;)


Translation: Thank you for all the support that you all have given me. I would never have been able to celebrate one year of my fashion blog without all of you. Thank you again for the fashion input and inspiration!


fot. Marika

shorts, braces - second hand
longsleeve - H&M



No comments:

Post a Comment