Search This Blog

Friday, February 27, 2009

What's the story morning glory


Od tego tygodnia wstaje rano i wreszcie nic nie musze. Skończyły mi się egzaminy. W końcu. To był dla mnie czas umartwień. Przez ten okres ani razu nie włączyłam telewizora i nie kupiłam ani jednej gazety o modzie. Tak na wszelki wypadek, żeby nic mnie nie kusiło w czasie kiedy musiałam się uczyć. Nie będe oszukiwać, że przez ten czas nie chodziłam po sklepach. Od czasu do czasu musiałam skontrolować nowe, wiosenne dostawy. Dla odreagowania kupiłam np. ten oversizowy t-shirt. Jutro przyjeżdża do mnie w odwiedziny Mama, pójdziemy razem na "mały" shopping, tak więc myślę, że to będzie miły weekend:)

Translation: My exams are over! I'm so happy because now I can sleep late, relax and just do what I want. My Mum is visiting me tomorow. We're going to go shopping, so I think it will be a great weekend:) Kisses!

fot. Marika

t-shirt - H&M
short - Primark

No comments:

Post a Comment